Min nya älskling...

Var inne på en av mina nya favorit bloggar i veckan och upptäckte till min förtjusning Holly Fultons S/S 2011. Det var kärlek vid första ögonkastet! Kläderna är roliga, sofistikerade, färgglada och alldeles underbara! Kan det bli bättre?! Jag önskar att jag hade egenskapen att lyckas blanda over the top broderier och utsmyckningar med klassiska silhuetter och samtidigt hålla det fräscht, spännande och allt annat än vulgärt! Nog pladdrat, se själva!







P.S. Pricken över i måste ju vara att mönstren är Art Deco inspirerade och för iaf mina tankar till den underbara filmen Metropolis. Fantasin är härlig!

Comments
Posted by: ellinor

It's fantastic collection.

2010-11-11 @ 21:18:40
URL: http://www.madifonbyfashion.blogspot.com
Posted by: Karin

I love it all!

2010-11-12 @ 00:52:42

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0