Radio silence

Oj vilken helg det har varit! Lite för mycket fest och alldeles för lite gjort, och inget bloggande alls! Men nu är jag på fötter igen och sitter med de sista redigeringarna av rapporten innan den ska skickas in för godkännande! Jag är sååå glad och lättad! Äntligen, äntligen har jag tid att göra annat utan att få dåligt samvete :P

Igår hände en kul grej. Ett design-showroom mailade mig och vill att jag ska försöka få fram mitt grenuttag Switch i produktion. De gillar det och vill sälja det i sin affär! Could this be my break? Vi får se =)

Nu ska jag dricka lite varmt te o mysa lite i soffan, det är nedrans kallt och ute har det börjat snöa. Det är iof mysigt så länge man kan sitta inne och se ut...

SWITCH:



Comments
Posted by: Rebecca

SHIT va coolt! Nu håller jag tummarna :)

2010-11-09 @ 12:46:08
URL: http://metrobloggen.se/Rebeccastraning
Posted by: Anni

Gud vad kul, hoppas du lyckas! :D

2010-11-09 @ 14:44:18
Posted by: anna

Nämen!!! Det är ju grymt ju, shit va roligt! Grattis! Det är verkligen jättesnyggt, jag kommmer köpa!

2010-11-11 @ 07:32:01

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0