Done, done & done!

Precis just nu har jag blivit klar med min rapport. Exakt lagom till min deadline =) Så imorgon blir det till att korrekturläsa lite hastigt och sedan skicka iväg fanskapet till godkännande, sen är det bara att hålla tummarna!

För övrigt har jag hunnit en sväng till Arlanda för att vinka av min kära farbror som åkte tillbaka till Iran idag. Och lite senare på eftermiddagen/kvällen ett armpass avslutat med lite cardio tillsammans med min trogne vapendragare Rebecca! Rebecca hann även med att delta i dips- och chins-tävlingen som var på gymmet idag och hon kom tvåa bland tjejjerna, grymt va! ;) Nästa år är det min tur, hoppas jag kan göra iaf en dip utan att fuska då... Nu blev det mycket gym-snack men det får ni leva med. Imorgon återkommer jag med lite mer Fashion! ;)


Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0