En dag i underbara Stockholm

Nu har jag äntligen lite tid att uppdatera, har varit ganska tyst i helgen! I fredags var jag ju ute med underbara Karin på shoppingrunda. Det blev en ganska liten fångst för min del, kom hem med lite smink, ett diadem, några hårtofsar (mest för att jag höll på att bli tokig på mitt extremt varma hår som vägrade ligga som jag ville) och en mirakelkur mot munblåsor, haha.


En matt ögonskygga att använda som bas och en underbar läppstiftspensel.
Båda från FACE.


Och ett barnsligt sött diadem i gammelrosa toner från H&M.

Karin kom hem med lite roligare saker bland annat det här superfina halsbandet och världens glammigaste handskar från Zara, I LOVE! Mycket bling blev det =)


Halsband från H&M.


Lyxiga handskar från Zara.


Ett sött hårspänne som också fick följa med Karin hem. Innan hon kunde
bestämma sig fick jag agera skyltdocka.

Sen drog vi hem och kollade på Scream som råkade gå på tv (det var ju Halloween i helgen). Mitt inne i filmen kom jag på att jag faktiskt aldrig sett filmen, har bara sett Scary Movie, haha. Så jag satt såhär halva kvällen...


OK, jag är ingen skräckfilmsmänniska, jag erkänner!

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0