Färgexplosion

Min underbara dag har fortsatt sen jag fick mailet från min examinator. Nu har jag verkligen kommit igång med min innovation hos ALMI och bokat in ett handledarmöte! Måndagen efter jag kommit tillbaka från Beograd smäller det, jag längtar redan! Sen drog jag till gymmet med underbara Rebecca, det får mig ju alltid på gott humör och idag var inget undantag! Nu ska jag bara mysa ner mig i soffan med en kopp te och 70% raspberry chocolate, mys!

För att matcha dagens sinnesstämning så kommer här en explosion av färg. Man kan inte låta bli att bli glad!


Super chic streat style...


Louis Vuitton S/S 2010


Från Victorias Secret Fashion Show, där Katy Perry uppträdde!
Färggladare än såhär blir det inte!
<3

Comments
Posted by: Karin

Å rasberry chocolate är JÄTTEGOD!

2010-11-24 @ 14:14:18

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0