Gäsp...

Ja då har man gjort sitt första försök att vända på sin knäppa dygnsrytm. Är ganska nöjd ändå, men nedrans trött! Idag blir en fullspäckad dag. Jag ska fixa en del saker till ALMI (mötet gick jätte bra, berättar mer sen). Och så ska jag försöka sy något att ha på mig på lördag, ute i sista minuten som vanligt. Blir säkert lite bilder under dagen på hur det går =) Jag ska även komma på vad jag ska laga för små goda munsbitar till på lördag. Men först ska jag iväg för att fixa festfina naglar, tänkte gå lite wild and crazy med lite glitter. Vi får se vad det blir!

Lite inspiration...







Älskar kontrasten mellan skira material och en lite rå och tuff stil, det här kommer bli awesome!

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0