Hjälp!

Idag har jag och Rebecca varit riktigt duktiga på gymmet. På vägen hem började vi prata om helgen och självklart det faktum att vi ska ut med tjejerna imorn kväll! Hur kul som helst! Men... o här kommer den riktigt tjejiga biten... Vad ska jag ha på mig?!!! Det var så länge sen jag var ute på stan att jag vet inte hur jag ska göra. Vardagskläder är mer min grej, men till fest... jag är clueless! *Suck* Så nu letar jag frenetiskt igenom modebloggvärlden efter inspiration! Det är på god väg men inte riktigt där än, dock hittade jag en av mina älsklingskappor som jag helt hade glömt bort (hur man nu kan göra det, kan det vara ett tecken på att man har för mycket kläder? I don't think so!) Så nu ska jag försöka bygga en cool outfit runt den, får se hur det går... :/

Lite inspiration från Balmain S/S 2011







Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0