Ingen julkänsla i Beograd...

...men underbart ändå! Jag inledde resan med fullt ös på restaurang Reka i Zemun (precis brevid nya Beograd), med massor av öl, vin och en inhemsk spritsort som skulle drickas rent >< och så lite tilltugg på det. Massa dansa blev det och några var till och med på väg upp på borden! Man skulle ju inte tro att jag var här och hälsade på mor och far, haha! Sen dess har vi tagit det något lugnare på festfronten men jag har lyckats sätta sprätt på lite av pappas pengar, ahem... (Ja, jag är bortskämd! Men vi ser det som tidiga julklappar) Har fått en supersnygg enkel svart klänning, världens skönaste och snyggaste dunkappa och ett par supersöta vita gummistövlar. Jag hoppas kunna lägga upp lite bilder, men har tyvärr glömt sladden till kameran, så ska försöka lösa det snarast! Idag blir det promenad till gamla Beograd med lite fikapaus, mysigt! Bara vi slipper den ökända vinden ska detta nog bli en grym dag =)


Comments
Posted by: Rebecca

Ååååh vad mysigt. Vill också va med!

2010-11-30 @ 10:59:00
URL: http://metrobloggen.se/Rebeccastraning

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0