Lanvin vs. Lanvin

Mycket snack om Lanvin <3 H&M nu i dagar då kollektionen kom ut i butiken 23 nov (igår). Till skillnad från många andra är jag inte det minsta imponerad av kollektionen. Synd, för som ni kan se nedan så gör Lanvin en underbar S/S kollektion 2011.


Lanvin S/S 2011, divine!


Lanvin <3 H&M
Känns som något som ritades i sommarstugan på en kvart, inget nytt i starka färger...

Update: Jag förstår att kollektionen måste vara mer kommersiell då den har en bredare publik, men det är allt annat än synonymt med tråkigt... Eller vad tycker ni?

Comments
Posted by: Rebecca

Mycket snyggare än det dom gör för H&M!

2010-11-24 @ 13:33:14
URL: http://metrobloggen.se/Rebeccastraning
Posted by: Karin

Jag håller med, så imponerade var inte kollektionen.... fast det var EN klänning som jag tyckte var skitsnygg! Men men... den tog slut på en minut :(

Och lanvins spring var WOW!

2010-11-24 @ 13:42:27
Posted by: Skönhetsbloggen!

Jag är inte ett dugg imponerad heller. :/

2010-11-24 @ 16:56:05
URL: http://frida.blogg.se/

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0