Monday's my favorite time of year...

Nu är helgen över och veckan inför min fest har inlett. Massor med förberedelser ska göras, ska bli så kul!

Helgen har jag ägnat åt hemmagjord sushi, promenader i Gamla Stan, ett sko-köp (blucherskorna från Zara) och massor med filmmys i soffan. Allt annat än bloggvärlden med andra ord. Men nu har Björne åkt hem så jag har massor med tid att återgå till bloggvärlden (har saknat den lite hehe).

För övrigt har jag även hunnit med att fundera en hel del på kläder till på lördag. Jag hade nämligen tänkt sy något jag designat att ha på festen. Men jag har blivit helt besatt av naturella tyger, vilket försvårar processen en del då sortimentet på de flesta tygaffärer här i stan består av polyester! Äckliga material!!! Hur folk kan ha på sig det förstår jag inte!? Är ju som att vara instängd i en plastpåse... Så jag hoppas hitta något fint tyg i det material jag letar efter imorgon om jag ska hinna. Annars får jag köra på något jag redan har. Blir nog bra hursom =)

Nu ska jag ta mig en kopp varmt te och läsa alla blogginlägg jag missat under helgen, mys!

Comments

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0