Endorfinkick!

Har precis kommit hem från gymmet. O ja Rebecca, det gick grymt bra! Är helnöjd och helt slut =) Jag provade mitt nya kosttillskott efter träningen och det var ju inge vidare gott men det gav allt det hade lovat. Illamåendet jag brukar få efter ett styrkepass var helt borta, ingen hunger och massor med energi, det är ju en hit!

Snart ska jag och Aksel göra lite goa Quesadillas (en av min brors vegetariska specialiteter, han e lite av en mästerkock, när han vill) men först blir det lite plugg för min del. Har ännu inte pluggat alls idag så d börjar bli dags!

Men allra först lite ögongodis från CHANEL S/S 2010! Jag gillar verkligen hur CHANEL kan presentera hela spektrumet från nitar och läder till väldigt feminina drömklänningar i en o samma kollektion! Jag är ju svag för kontraster =)


Den här ser väldigt varm ut för att vara S/S men väldigt snygg ändå


Jag älskar material- och färgkombinationerna!


Samma sak här, I love!


Den här skulle jag kunna tänka mig att ha som morgonrock, haha
Like that's gonna happen...






Comments
Posted by: Mikaela

ja, visst är den fin :)



Hoppas du får en bra helg!

2010-10-29 @ 23:58:09
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0