Minishopping...

Nu är jag hemma igen, lite fattigare men mycket tjusigare. När jag var klar på salongen blev jag riktigt shopping-sugen, men jag försökte sansa mig eftersom jag och Karin ska shoppa loss i stan imorn. Men lite grejer blev det i alla fall...


En rengöringsspray för sminkborstar och ett paket med spatlar (dom syns
inte så bra på bilden, men dom e där). Gillar inte när ansiktskrämen fastnar
under naglarna så då använder jag en spatel istället, superbra! =)


Ett fantastiskt armband som är riktigt 80-tals bling. Jag köpte ett till min kusin
för några månader sen o jag har gått o suktat efter ett likadant ända sen dess,
men de var helt slut i affären, så jag blev väldigt glad när jag hittade det här
på BIKBOK idag!

Nä ni, nu tar bilduppladdningen hur lång tid som helst så ni får se en bild på mina nya fina naglar nån annan gång, för nu ska jag kila iväg till gymmet för ett arm- och magpass a lá Rebecca! Får se hur det går, är första gången utan henne i gymmet! Wish me luck!

Comments
Posted by: Rebecca

ojojoj

Jag tror det går toppen!

2010-10-28 @ 15:52:00
URL: http://www.metrobloggen.se/Rebeccastraning
Posted by: Louise

grymt snyggt armband


Comment this post:

Name:
Remember me?

E-mail: (private)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0